LAG
LAG Halsnæs-Gribskov. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Peter Plant, LAG Formand. pepl@edu.au.dk . . . . Godkendelse af den lokale aktionsgruppe LAG Halsnæs-Gribskov under landdistriktsprogrammet for perioden 2014-2020 samt tilsagn om tilskud til oprettelse og drift for 2014 og 2015 og projektramme 2015 . . . . . . . . . . . . Godkendelse af den lokale aktionsgruppe LAG Halsnæs-Gribskov. Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter har den 14. november 2014 modtaget den lokale aktionsgruppe LAG Halsnæs-Gribskov ansøgning om godkendelse og godkender hermed ansøgningen.

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af leif, d. 17-04-2017
Infomøde og Generalforsamling i
Integreret LAG Halsnæs-Gribskov

Onsdag den 26. april
New Nordic Youth, Toruplund, Torupvejen 90, 3390 Hundested

Kl. 16.30 Infomøde:
Hvordan søges LAG- og FLAG–midler?
Der vil være en orientering om New Nordic Youth - Efterskolen for Iværksætteri, i pausen mellem møderne samt et let traktement.
Kl. 18.00 Generalforsamling

Alle kan deltage i infomødet. Medlemmer kan deltage i generalforsamlingen. Se på hjemmesiden hvordan du bliver medlem af foreningen.
Frist for tilmelding til infomødet er søndag den 23. april på info@lag-halsnaes-gribskov.dk
Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest den 18. april. Forslag sendes til info@lag-halsnaes-gribskov.dk
Dagsorden for generalforsamlingen, årsregnskab, 2018 budgetforslag og bestyrelsens beretning findes på hjemmesiden, og kan tilgås via dette link

En god hjemmeside, som skal bevares.
Kjeld Ekeroth

...

Jeg synes bestemt også hjemmesiden er god

Hej Leif.
Flot hjemmeside du har lavet tak.

...

Se referat fra konferencen om Erhverv og turisme.

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE