Indput inden 31-3-2016

Kære Lokalforeningsråd

Hermed invitation til stiplanarbejdet - der kommer også en pressemeddelelse om det.

Hjælp os med at skabe bedre og flere stier
Gribskov Kommune vil forbedre stierne i kommunen. Derfor er vi nu begyndt på et større arbejde med både at forbedre de asfalterede stier til den daglige trafik og det rekreative stinet. Formålet er at skabe sikrere forbindelser mellem byerne og let adgang til at nyde skov, strand og seværdigheder.

Du kan hjælpe os ved at udpege eksisterende stier, som vi kan forbedre, og du kan udpege nye steder, hvor en ny sti kunne være relevant – uanset formålet. Det gør du på et elektronisk kort, hvor du blot trækker en streg det sted, du ønsker en sti samt giver en kort begrundelse. Find kortet på Gribskovs hjemmeside på adressen www.gribskov.moetetraplan.dk.

Vi indsamler svar i hele marts måned.

Karina Juul Larsen
Planlægger

Center for Byer, Ejendomme og Erhverv

Gribskov Kommune | Rådhusvej 3 | 3200 Helsinge | 72 49 83 11 | 72 49 60 09 | www.gribskov.dk

www.gribskov.moetetraplan.dk

Årlig dialogmøde

Gribskov Kommune har i deres sti plan udelukkende arbejdet med trafikstier.
Lokalforeningsrådet vil arbejde for at bibeholde og reetablerer de rekreative stier der findes i kommunen, samt at oplyse om hvad der findes af stier.

Kommunen skal på det årlig dialogmøde informere om hvorledes kommunen vil deltage.

Arbejdsgruppe - Stier.

PÅ Lokalforeningsmødet den 12 april. blev der nedsat en arbejdsgruppe der skal arbejde med stier i Gribskov.

Leif Jakobsen (tovholder), Dorthe Lorentzen, Birthe Forsell og Margrete Jakobsen