Kontaktudvalget
Kontaktudvalget etablerer sig med en formand.

En forudsætning for at deltage i Rådets beslutningsprocesser er at der svares på henvendelser fra kontaktudvalget indenfor tidsfristen, normalt en uge. For hastesager ringes rundt (ved kontaktudvalget).

Rådet etablerer sig med et kontaktudvalg bestående af 3-5 medlemmer valgt ved møde i andet kvartal. Kontaktudvalget kan ændres eller suppleres på rådsmøde eller ved e-mail. Kontaktudvalget står for den praktiske koordinering af kommunikation indadtil såvel som udadtil. Kontaktudvalget etablerer sig med en formand.

Rådet har for det næste år valgt et kontaktudvalg bestående af :

Jette Haugaard, Annisse Lokalråd, 48285012

haugaard@garbolund.dk

Henny Green, 27585777

greenstegnestue@gmail.com

Pernille Saabye Lütken, Villingerød Bylaug, 60682708
psl@mail.dk

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Kommunen kunne betale driften af hjemmesiden - med alle de penge de sparer ved at så mange frivillige kaster deres arbejdskraft ind i div. projekter.FAA 10/3-21

...

Nedennævnte kunne etableres som en egentlig organisationsstruktur med alle medlemsråd og foreninger og dermed vise den store lokale forankring (har set LINKS)

...

Det vil være super at beholde hjemmesiden. Måske kunne man overveje at tilbyde lokalråd og borgerforeninger en 'underside' eller et link til egen hjemmeside.

...

Håber, at vi finder penge til at drive hjemmesiden ?

Du kan lide denne side
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE